چه درمان بهتر برای نارسایی کلیه از دیالیز است
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

چه درمان بهتر برای نارسایی کلیه از دیالیز است

چه درمانی برای نارسایی کلیه از دیالیز بهتر است؟ همانطور که همه ما می دانیم، نارسایی کلیه مرحله پیشرفته بیماری کلیوی است، آن را سخت به درمان است. بدون کنترل خوب، آن را به زندگی بیمار را در بسیاری از جنبه های تاثیر می گذارد. چه چیزی بیشتر، ممکن است زندگی بیمار در معرض خطر بزرگ قرار داده است. دیالیز رایج ترین راه برای درمان این بیماری است، اما آن است که بهترین درمان نیست.

چرا دیالیز بهترین درمان برای بیمار نارسایی کلیه است که نه؟

دیالیز سریعترین راه برای پاک کردن بخشی از سم از بدن است، می تواند بیش از بخشی از عملکرد کلیه مادری را به روشن دور سطح کراتینین به طور موقت، اما می تواند بیماری کلیوی را درمان نیست و بازیابی گلومرول آسیب دیده

دیالیز نیز عوارض جانبی، مانند بسیاری از خستگی، گرفتگی عضلانی، خارش پوست و عفونت. چه چیزی بیشتر، از آن خواهد شد اثرات قلبی، که برخی از بیماری های قلبی را وادار می کند، بنابراین به زندگی تهدید بیمار.

چه درمانی برای نارسایی کلیه از دیالیز بهتر است؟

در واقع، بالا هفت درمان یک سری از درمان بر اساس طب سنتی چینی است، هفت درمان های مختلف در آن وجود دارد و هر یک از آنها دارای ویژگی های خاص خود را در درمان بیماری های کلیوی. همکاری با یکدیگر آنها می توانند بیماری های کلیوی تحت کنترل خوبی دریافت کنید. اگر بیمار نمی تواند از این درمان منظم به موقع، آنها ممکن است بیماری خود را معکوس، به طوری که آنها می توانند فرصتی برای زندگی یک زندگی با کیفیت بدون دیالیز داشته باشد.

برتر هفت درمان با اشاره به داغ فشرده درمان، پا حمام درمانی، حمام درمانی کامل، فتیلهگذاری درمان، دهان پزشکی درمانی چینی، چرخه درمان و انما درمان. اگر شما علاقه مند در آن برای درمان نارسایی کلیه هستند و یا می خواهید به یک زندگی با کیفیت بدون دیالیز، شما می توانید ایمیل برای ما ارسال و یا پیام را ترک کنید، ما بهترین های ما که به شما کمک کند.

ایمیل ما: sjzkidneyhospital@hotmail.com





:: بازدید از این مطلب : 89
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 25 دی 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: